(Sist oppdatert 23.03.2019 @ 14:27 av Bjørn Roger Rasmussen.)
Det er mulig å legge inn en liten hilsen her i testbloggens gjestebok. Samme regler gjelder for denne gjesteboka som for min hoved-gjestebok (lenke).
3 entries.
Ble lei av uønskede kommentarer her inne. Minne venner er: Akismet Spam Protection og Antispam Bee. Videre er moderering slått på, slik at ingenting slipper inn som gjestebokinnlegg eller kommentar uten godkjenning fra bloggeier.
Gjesteboka eller testbloggen ser ut til å fungere greit den 😀 Jeg utvikler selv nettsider og blogger. Lage Mobil app, nettsider, webdesign osv.
Kun en test for å sjekke at gjesteboka fungerer. Test av ÆØÅ og æøå. Så noen emojis: 😄😈☕️💂😤🌈🏝








Users Today : 0
Users Yesterday : 0
Users Last 7 days : 3
Users Last 30 days : 20
Users This Month : 12
Users This Year : 196
Total Users : 1582
Views Today :
Views Yesterday :
Views Last 7 days : 4
Views Last 30 days : 31
Views This Month : 19
Views This Year : 489
Total views : 3893
Who's Online : 0